Правила та умови обміну та повернення продукції VANKOR

Ми ретельно стежимо за якістю продукції, а також надаємо сертифікований сервіс і гарантійне обслуговування товарів нашого виробництва. На продукцію VANKOR ми надаємо гарантію - 5 років.

У разі, якщо придбана продукція VANKOR в нашому магазині, має дефект, вийшла з ладу, або є інші недоліки, компанія-виробник в оперативні строки надасть професійну сервісну підтримку. Якщо ви зіткнулися з такою ситуацією, зверніться на лінію консультації нашого магазину, надайте інформацію про товар, замовлення, дату покупки та формат невідповідності нашим фахівцям.

Співробітники сервісної підтримки VANKOR проведуть огляд виробу і встановлять причину дефекту. У разі якщо ваше питання не буде пов'язане з порушенням правил експлуатації, то на розсуд виробника, ми зробимо заміну на нове.

Якщо ж буде встановлено, що дефект є результатом порушення правил експлуатації, вказаних у Паспорті Виробу, в обслуговуванні буде відмовлено.

Перевіряйте комплектацію і зовнішній вигляд виробу при отриманні. Факт оплати підтверджує вашу згоду з умовами гарантійного обслуговування на придбану мийку. Зовнішній вигляд і комплектація товару перевіряються Клієнтом безпосередньо при отриманні. Наступні претензії щодо комплектації та механічних пошкоджень не приймаються.